Staff DNA je jedinečný nástroj, ktorý sa pozerá nielen na spokojnosť zamestnancov, ale meria všetky vplyvy organizácie na spokojnosť, zaangažovanosť a emočné väzby zamestnancov. Je základom pre budovanie Employee / Employer brandingu každej spoločnosti. Analyzuje image, reputáciu a atraktivitu spoločnosti ako základ pre budovanie Employer brandingu – značky zamestnávateľa.
Čítať viacEmployer branding je nástroj, ktorý pomáha nastaviť hodnoty (EVP – Employee Value Propositiion) a celkovú firemnú kultúru, tak aby spoločnosť dokázala byť zaujímavou a atraktívnou pre svojich zamestnancov aj kandidátov na trhu práce, zvyšovala svoj image, reputáciu smerov von a lojalitu a engagement smerom dovnútra spoločnosti.
Čítať viacEVP sú hodnoty, ktoré v dnešnej dobe potrebuje každá firma a spoločnosť. Analýzou návrhov hodnôt získate relevantné podklady na stanovenie najvhodnejších hodnôt pre Vašu spoločnosť. Hodnoty, ktoré fungujú v zahraničí, nemusia byť jednoznačne aj pre Slovenský pracovný trh. Hodnoty, ktoré fungujú v jednej spoločnosti nemusia byť atraktívne v inej spoločnosti. Každá spoločnosť má svoje špecifiká, […]
Čítať viacPrieskum spokojnosti zamestnancov odhaľuje postoje a názory zamestnancov v súvislosti s pracovnou atmosférou, riadením, spätnou väzbou, procesmi spoločnosti, s hodnotením, benefitmi, pracovnými podmienkami. Odhaľuje príčiny nespokojnosti zamestnancov a ponúka riešenia na zvýšenie motivácie a celkového enagagementu zamestnancov. identifikuje nosnú cieľovú skupinu zamestnancov pre jednotlivé benefity, tak aby bolo možné navrhnúť rôznorodosť a pokryť všetky segmenty.
Čítať viacMystery shopping odhaľuje profesionalitu vašich zamestnancov, ich vzťah k zákazníkom, k dodržiavaniu firemných procesov. Slúži ako súčasť hodnotenia zamestnancov alebo obchodných partnerov. Je dôležitým nástrojom pre spätné hodnotenie zamestnancov, ako aj podkladom pre ich ďalšie vzdelávanie.
Čítať viacDôležitým ukazovateľom hodnotenia zamestnancov je aj pohľad zo strany zákazníkov. To, či je firma úspešná závisí najmä od prístupu zamestnancov k svojim zákazníkom. Prieskum hodnotí zákaznícky prístup, profesionalitu, odborné vedomosti, prezentačné zručnosti, obchodnú spoluprácu, osobné vzťahy zamestnancov – obchodníkov z pohľadu zákazníkov.
Čítať viacRealizujeme školenia, kurzy a workshopy v oblasti budovania značky zamestnávateľa, firemnej kultúry a pozitívnych vzťahov na pracovisku.
Čítať viac