Hodnotenie zamestnancov zo strany zákazníkov
Dôležitým ukazovateľom hodnotenia zamestnancov je aj pohľad zo strany zákazníkov. To, či je firma úspešná závisí najmä od prístupu zamestnancov k svojim zákazníkom.
Prieskum hodnotí zákaznícky prístup, profesionalitu, odborné vedomosti, prezentačné zručnosti, obchodnú spoluprácu, osobné vzťahy zamestnancov – obchodníkov z pohľadu zákazníkov.
Meria vplyv týchto faktorov na spokojnosť a rozhodovací proces pri nákupe v porovnaní s konkurenciou.
Prieskum zároveň môže analyzovať postoje a spokojnosť zákazníkov s kvalitou produktov, logistikou a dodacími podmienkami, či marketingovou podporou.
Prieskum môže byť súčasťou väčšieho B2B prieskumu, kde sa hodnotí nielen prístup zamestnancov ale aj potreby a očakávania zákazníkov a tiež ich motivátory a bariéry pri nákupe vašich produktov.
Výsledkom prieskumu sú zistenia:
- aký je zákaznícky prístup vašich zamestnancov v porovnaní s konkurenciou
- aké sú odborné znalosti vašich zamestnancov v porovnaní s konkurenciou
- aká je úroveň obchodných vzťahov v porovnaní s konkurenciou
- ako sú hodnotené dodacie podmienky a logistika vašej spoločnosti v porovnaní s konkurenciou
- ako je hodnotená marketingová podpora vašich produktov v porovnaní s konkurenciou
Prieskum je realizovaný telefonickým dopytovaním alebo individuálnymi rozhovormi. Máme vytvorenú vlastnú sieť profesionálnych anketárov na území celého Slovenska
Prieskum je vždy prispôsobený a „ušitý“ na mieru každej spoločnosti (tailor made).
Prieskum je možné realizovať jednotnou metodológiou aj v ČR, kde máme profesionálnu anketársku sieť.