MENU

Tlačové správy

Máme ešte stále radi ponuky e-mailom? Čoraz viac ľudí sa začína brániť.

6. marca 2017

  Ešte pred pár rokmi ľudia nemali problém dať svoj e-mail rôznym internetovým stránkam a portálom.  Najmä, ak ich niečím zaujali a chceli dostávať novinky, zaujímavé informácie, či rôzne akcie. V poslednej dobe však email marketing začína stagnovať. Prečo je to tak? Denne dostávame množstvo ponúk a na firemné verejne dostupné  e-maily aj množstvo spamov. Vyberáme si, […]

Čítať celé

Aké darčeky si našli deti pod stromčekom?

3. januára 2017

Vianoce sú opäť za nami a deti si užívajú radosť z nových vianočných darčekov. Tesne pred Vianocami sme sa pýtali rodičov s deťmi vo veku do 15 rokov aké darčeky kúpili alebo ešte plánujú kúpiť svojim deťom pod stromček. Zároveň sme chceli vedieť, či je miestom nákupu internet alebo kamenná predajňa.   Podľa uvedeného prieskumu […]

Čítať celé

Prečo je e-bay hrozba pre slovenské e-shopy?

16. decembra 2016

Vianočné nákupy sú opätovne  v plnom prúde. Je to obdobie kedy prevádzkovatelia kamenných predajní ako aj internetových obchodov dosahujú najvyššie tržby. My sme sa pozreli aj na to, ako Slováci nakupujú na zahraničných portáloch. Ako je to s nákupmi na portáloch typu eBay či AliExpress? Nákup na portáloch ako eBay či AliExpress je čoraz populárnejší. […]

Čítať celé

BIO potraviny na Slovensku – kamenný obchod alebo internet?

29. septembra 2016

55 % ľudí BIO potraviny nakupuje, 11 % uviedlo, že ich kupuje partner alebo partnerka. Tretina ich nekupuje vôbec. Ľudia, ktorí nakupujú BIO potraviny aspoň občas, ich nakupujú najmä v kamenných obchodoch

Čítať celé

Kde nakupujeme BIO potraviny

30. augusta 2016

Podľa výsledkov nášho prieskumu, 55 % ľudí kupuje BIO potraviny, 11 % uviedlo, že ich kupuje partner alebo partnerka. Tretina ich nekupuje vôbec. Z tých, čo biopotraviny kupujú aspoň občas, nakupuje 62 % v kamenných obchodoch.

Čítať celé

Zdravý životný štýl aktívne alebo len pasívne?

8. augusta 2016

Čo znamená zdravý životný štýl?
41% ľudí preferuje zdravé stravovanie, 16% ľudí aj niečo pre seba robí a navštevuje fitness centrá alebo hodiny cvičení, 55% ľudí aspoň občas využíva služby rôznych relaxačných a wellness centier.

Čítať celé

Budú z kamenných obchodov hlavne showroomy?

28. júna 2016

V kamenných obchodoch sa radi poradíme, vyskúšame ale nakúpime na internete za nižšie ceny. Takto rozmýšľa, aspoň občas, 47% ľudí, z toho 8% sa s týmto postojom k nakupovaniu stotožňuje úplne a 39% čiastočne. Pritom nejde o starších ľudí. Nosnou skupinou sú ľudia vo veku 25-44 rokov, ktorí vyhľadávajú značky, chcú byť trendy, vyzerať atraktívne a príťažlivo, ale ich príjem nepatrí […]

Čítať celé

Rekonštrukcie domácnosti. Koľko ľudí kupovalo materiál?

3. júna 2016

Za posledných 12 mesiacov si každý piaty obyvateľ Slovenska kúpil nejaký materiál na potreby rekonštrukcie svojho bytu alebo domu. Viac sa rekonštruovalo v menších obciach do 5-tisíc obyvateľov. rekonštrukcie našich domácností často súvisia tiež so zmenou zariadenia a nábytku.

Čítať celé

Informácie na obale. Pre koho sú dôležité?

1. júna 2016

Informácie o zložení sú dnes veľmi často diskutovanou témou. Často sú umiestnené na obale písmenami, na ktoré potrebujeme lupu. Informácie o zložení na obale môžu produktu alebo značke pomôcť ale aj uškodiť. Pred pár rokmi ľudia šunku kupovali najmä podľa ceny. Dnes sa pri pulte s čerstvými mäsovými výrobkami ľudia pýtajú na obsah mäsa. O to, čo […]

Čítať celé

All inclusive na Slovensku? Takto chcú Slováci dovolenkovať v lete.

24. mája 2016

All inclusive je ťahákom pre mnohých Slovákov. Až 39 % dopytovaných sa úplne stotožnilo s výrokom, že by ich ponuka all inclusive oslovila ku kúpe dovolenky aj na Slovensku.

Čítať celé

MENU