Customer DNA
Consumer Insight – spotrebiteľské a nákupné správanie B2C / B2B
In Store behaviour – nákupné správanie v mieste predaja
Customer satisfaction – spokojnosť vašich zákazníkov B2C / B2B
Customer segmentation – segmentácia zákazníkov
Customer loyalty – analýza lojality zákazníkov B2C / B2B
Customer motivator – benefity a motivácia zákazníkov B2C / B2B
Dnešný zákazník hľadá viac ako benefit. Hľadá značku, ktorá stojí pri ňom, pomáha mu riešiť problémy, uľahčuje mu život, plní mu sny.
Pomôžeme Vám:
- porozumieť vašim zákazníkom
- analyzovať faktory, ktoré vplývajú na nákupné a spotrebiteľské správanie
- identifikovať motivátory a bariéry pri nákupe značky
- odhaliť nepokryté potreby zákazníkov
- identifikovať relevanciu cieľovej skupiny
- hľadať možnosti ako osloviť nových zákazníkov
- hľadať vhodné motivátory ako zvýšiť lojalitu zákazníkov a spokojnosť zákazníkov