Brand positioning – pozicioning značky
Brand health – analýza zdravia značky
Brand and portfolio Inovation – inovácie značky a produktového portfólia
New taste – testovanie nových príchutí
Brand story – testovanie komunikačných príbehov značky
New packaging – testovanie nových obalov
Price optimalization – testovanie optimálnej cenovej hladiny
DNA každej značky je to, čo ju odlišuje, to čo značke dáva dušu.
Consumer Insight – spotrebiteľské a nákupné správanie B2C / B2B
In Store behaviour – nákupné správanie v mieste predaja
Customer satisfaction – spokojnosť vašich zákazníkov B2C / B2B
Customer segmentation – segmentácia zákazníkov
Customer loyalty – analýza lojality zákazníkov B2C / B2B
Customer motivator – benefity a motivácia zákazníkov B2C / B2B
Dnešný zákazník hľadá viac ako benefit. Hľadá značku, ktorá stojí pri ňom, pomáha mu riešiť problémy, uľahčuje mu život, plní mu sny.
Staff satisfaction – prieskum spokojnosti zamestnancov, analýza benefitov, motivácie a lojality
Staff proffesionality – profesionalita zamestnancov, prístup k zákazníkom
Employer Branding– nastavenie hodnoty, identity a atraktivity firmy
Employee Branding – nastavenie hodnoty s cieľom zvýšiť engagement
Najvyššou hodnotou každej firmy sú jej ľudia.
Analýza trhového prostredia
Analýza konkurencie
Nastavene positioningu značky, produktu alebo služby
Nastavenie relevantnej cieľovej skupiny
Analýza produktového portfólia
Identifikácia konkurenčných benefitov
Vypracovanie marketingovej a komunikačnej stratégie
Marketing pomáha predávať a obchodné výsledky závisia aj od správnej marketingovej stratégie.
Prečítajte si viac informácií o marketingovom audite.