MENU

Marketingový audit

Kedy je potrebný marketingový audit

  • Stagnujú  Vám tržby?
  • Noví zákazníci neprichádzajú?
  • Skúsili ste už rôzne typy reklamy a výsledok nenaplnil Vaše očakávania?
  • Chystáte sa robiť novú kampaň na podporu svojich produktov?
  • Rozmýšľate nad inováciami, ktoré by prilákali nových zákazníkov?

Ak ste zodpovedali aspoň na jednu z týchto otázok kladne, je čas na hĺbkový marketingový a obchodný audit.

Marketingový audit je to, čo Vám v prvom rade zanalyzuje Váš východiskový bod a pomôže nastaviť obchodnú a marketingovú stratégiu, ktorá bude úspešná.
Marketing nie je len o reklame. Marketing je aj o obchodnej stratégií a ovplyvňuje aj to, či budú vaše finančné výsledky plusové. Prvý krok plánovaného obchodu začína pri marketingu.

Čo zahŕňa náš marketingový audit?

  • V prvom rade Vám pomôžeme zistiť,  kde sa momentálne nachádzate.
  • Následne spoločne stanovíme jasný a konkrétny cieľ, kam sa chcete dostať.
  • Zanalyzujeme portfólio produktov, ich predajnosť a efektivitu.
  • Zanalyzujeme Vaše doterajšie komunikačné aktivity, reklamu, web. stránku, ich zásah a efektivitu.
  • Popíšeme aktuálnu cieľovú skupinu, ich potreby, očakávania a motivátory pri nákupe.
  • Spoločne definujeme cieľovú skupinu a persóny, ktoré budú potenciálnymi novými zákazníkmi a ich možné bariéry.
  • Stanovými positioining (vaše miesto na trhu) a benefity, ktoré budú predmetom komunikácie.
  • Spoločne stanovíme cieľ komunikácie.
  • Navrhneme Vám najvhodnejšiu formu komunikácie a reklamy s dôrazom na konkrétnu cieľovú skupinu, persónu a potrebný rozpočet.

V prípade záujmu Vám pomôžeme s celým procesom komunikácie a reklamnej kampane.

Pre koho je vhodný marketingový audit?

Marketingový a obchodný audit je potrebný pre každú firmu, ktorá predáva tovar alebo služby, či už konečnému zákazníkovi alebo firme a ktorá chce rásť a posúvať sa dopredu.

Veľké firmy a korporáty robia marketingový audit každý rok pri plánovaní stratégie a rozpočtov na ďalší rok. Venujú tomu niekoľko mesiacov času.

Marketingový audit, marketingový a komunikačný plán, aj keď v menšom rozsahu, potrebuje aj menšia firma alebo obchodná firma, ktorá nemá vo svojej firme marketingového špecialistu.

Prečo robiť s nami?

Máme takmer 20 ročné skúsenosti v prieskume a marketingu veľkých firiem.

Poznáme Slovenský trh. Realizovali a analyzovali sme množstvo prieskumov a vieme ako rozmýšľajú Slováci pri nakupovaní.

Máme vlastnú štúdiu Ako nakupujeme  www.akonakupujeme.sk, kde máme podrobný popis nákupného správania obyvateľov Slovenska, ich vzťah k značkám, cenám, akciám, reklame a všetkých médiám.

Vieme:

  • Kto sú ľudia, ktorých oslovíte vysokou kvalitou, akciami alebo zľavami, respektíve imagom .
  • Ktoré typy reklamy sú dôležité pre jednotlivé skupiny ľudí.
  • Koľko ľudí počúva rádia, číta časopisy, blogy a kto sú títo ľudia.
  • Koľko ľudí je náchylných na internetovú reklamu, ktorá komunikuje akcie a zľavy a koľko je takých, ktorých môžete osloviť emóciou  a kto sú títo ľudia. Kto je ochotní dať svoj email za kvalitný obsah.
  • A kto sú ľudia, ktorých je veľmi ťažko zasiahnuť reklamou.

Ak rozmýšľate nad marketingovým auditom, napíšte nám.

 

Opýtajte sa nás, ako takýto prieskum funguje, radi Vám pomôžeme



Váš email Vaša správa Antispam: Koľko má človek očí?

MENU