MENU

V čom Vám Mystery shopping pomôže?

Mystery shopping ako fiktívny nákup produktu alebo služby umožňuje majiteľom firiem a spoločností získať rýchlu, spoľahlivú a kvalitnú spätnú väzbu z pohľadu zákazníka. Je to neoceniteľný nástroj, ktorý  pomáha hodnotiť  úroveň starostlivosti vašich zamestnancov o vašich zákazníkov, čo má prvoradý vplyv na zvýšenie tržieb a lojality zákazníkov.

Čo môžete Mystery shoppingom získať?

1. Informácie o konkurencii.

Informácie o konkurencii Vám umožnia získať lepšie vedomosti o vašich najhlavnejších konkurentoch, o ich o poskytovaných službách, ich U.S.P (Unique selling proposition ) a cenovej štruktúre. Vďaka tomu môžete určiť medzeru na trhu a priniesť zákazníkom jedinečný benefit.

2Analýzu obchodných procesov a firemnej kultúry.

Mystery shopping dokáže zdokumentovať procesy nákupu krok za krokom, ako aj poskytovanú zákaznícku podporu. Zameriava sa aj na čistotu prevádzky, prostredie predajne alebo pobočky a jej celkovú atmosféru. Vďaka tomu je možné odhaliť nedostatky a urobiť zmeny, ktoré budú ústretovejšie k vášmu zákazníkov.

3Spätnú väzbu na vašich zamestnancov.

Mystery shopping odhaľuje profesionalitu vašich zamestnancov, ich vzťah k zákazníkom, k dodržiavaniu firemných procesov. Slúži ako súčasť hodnotenia zamestnancov alebo obchodných partnerov. Je dôležitým nástrojom pre spätné hodnotenie zamestnancov, ako aj podkladom pre ich ďalšie vzdelávanie.

Pre koho je vhodný Mystery shopping?

Mystery shopping je vhodný pre všetky firmy, ktoré majú viac predajných miest / prevádzok.
Je tiež dôležitým nástrojom pre firmy, ktoré predávajú tovar alebo služby vo svojich prevádzkach alebo v prevádzkach obchodných partnerov.
Je vhodný pre všetky odvetvia ako: automotive, maloobchod, značkové predajne,  farmácia, hotelierstvo a gastronómia, finančné služby, odberné miesta e-shopov a pod.

Prečo si vybrať náš Mystery shopping?

  • Máme 124 skúsených mystery shopperov s dlhoročnou praxou po celom Slovensku
  • Pri realizácií Mystery shoppingu uplatňujeme viacstupňovú kontrolu (audionahrávky, GPS lokátor, pokladničné doklady, fotodokumentáciu a supervising)
  • Výsledky mystery shoppingu máte priebežne najneskôr do 48 hodín (v pracovných dňoch)
  • Pri analýze výstupov porovnávame výsledky za jednotlivé vlny, regióny, pobočky….
  • Sme odborníci na prieskum trhu a analýzu dát
  • Mystery shopping je súčasťou nášho nástroja Staff DNA plus, ktorý je komplexným nástrojom na meranie a hodnotenie spokojnosti zamestnancov, ich motivácie a výkonu

Čo je dôležité pri mystery shoppingu?

Najdôležitejším prvkom Mysterhy shoppingu je samotný Mystery shopper, jeho profesionalita, objektivita a nestrannosť.  Z tohto dôvodu kladieme vysoký dôraz na výber Mystery shopperov a ich zaškolovanie.

Opýtajte sa nás, ako takýto prieskum funguje, radi Vám pomôžeme



Váš email Vaša správa Antispam: Koľko má človek očí?

MENU