MENU

Rady pre Vás

Ešte ste nerobili prieskum?
Chcete vedieť viac o prieskume?
Viete v čom Vám prieskum pomôže?
Radi Vám pomôžeme.

Pripravujeme pre Vás praktické informácie, články, workshopy.

Nechajte nám Váš email a my sa s Vami podelíme o informácie:

Váš email:
Antispam:
                    

Marketingový audit

Marketingový audit. Zanalyzuje Váš východiskový bod a pomôžeme Vám nastaviť Vašu obchodnú a marketingovú stratégiu, ktorá bude úspešná. Navrhneme Vám najvhodnejšiu formu komunikácie a reklamy s dôrazom na konkrétnu cieľovú skupinu, persónu a potrebný rozpočet.

Focus Groups pomôžu odhaliť skryté tajomstvá

Diskusie v malej skupine dokážu odhaliť skryté tajomstvá. Skúsený moderátor vtiahne všetkých respondentov do diskusie, respondenti dokážu odbúrať svoje obavy a predsudky a spontánne reagovať na rôzne otázky

Ako si stanoviť cieľ predaja?

Predstavte si, že plánujete dovoz a distribúciu nejakého produktu alebo jeho výrobu. Alebo plánujete priniesť na trh novú službu. Ako si naplánujete aký objem predáte? Tipnete si? Zariskujete? Alebo si zistíte informácie?

Zavádzate nový produktu, službu, start-up?

Základom nových produktov sú ich budúci zákazníci. Ak prídete na trh s produktom, ktorý im nepokryje ich potreby, priania a najmä očakávania, produkt nekúpia.

Prieskum trhu základ celého biznisu

Prieskum trhu by nemal byť výsadou len veľkých nadnárodných firiem, ale mal by byť základom obchodnej a marketingovej stratégie každej firmy. Nezáleží na tom, či firma niečo vyrába alebo predáva tovar či služby.




MENU